agrias.ro » Diverse » Compania Angst a lansat noua gamă de produse din carne, SantiVia

Potrivit statisticilor, pe primele cinci luni ale anului, românii au consumat cu 15% mai puţină carne şi preparate din carne, însă producătorii afirmă că scăderea este dată de transferarea unor cantităţi importante de carne pe piaţa neagră.

Preşedintele Companiei Angst, Sorin Minea, a precizat că nu aşteaptă o creştere mai mare de cinci procente a preţului la carne în următoarea perioadă deoarece, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, preţul a crescut deja cu 19% iar producătorii nu-şi mai permit să majoreze preţul cu atâta uşurinţă deoarece şi-ar putea pierde clienţii.

Compania Angst a lansat joi, 2 iunie 2011, gama de produse SantiVia, cu conţinut redus de sare şi grăsimi, cu ajutorul Institutului de Bioresurse Alimentare. În urma unor studii efectuate de institut în ultimii cinci ani, a fost relevată importanţa unor înlocuitori naturali pentru sare şi glutamatul monosodic, care oferă un gust bun, dar artificial, preparatelor din carne.

Producătorul de mezeluri Angst, spune, că vrea să se întoarcă la plante şi la modul în care erau realizate produsele de acest gen în urma cu sute de ani, atunci când nu existau substanţe artificiale.
Din gama de produse lansate, se numără crenvursti de pui, şuncă de Praga de curcan, şuncă mediteraneană, rulada de curcan, vita în aspic şi pateul fin de ficăţei.

Compania Angst.este deţinută de familia Minea, care are două fabrici şi un lanţ de magazine şi estimează o creştere a afacerilor cu 10%, de la 62 de milioane de euro în 2010.

Adauga un Comentariu


6 × = treizeci sase

© 2011 agrias.ro · Abonare:ArticoleComentarii