agrias.ro » Evenimente, Stiri » real,- Hypermarket promovează vinurile românești în catalogul pentru toamna 2011

Ieri după-amiază, 21 septembrie 2011, am participat, în magazinul real,- Cotroceni din București, la o degustare de vinuri dedicată lansării noului catalog de vinuri, ediția toamnă 2011, si mai ales vinurilor românești de calitate. Astfel, am descoperit și degustat vinuri de la Cramele Recaș, Domeniile Tohani, Jidvei, Vincon Vrancea sau Crama Oprisor, utilizând inclusiv sistemul ENOMATIC, oferit în Romania exclusiv de real, -, prin care vizitatorii pot gusta, pe baza unui card, din vinurile expuse pentru a alege sortimentul dorit în cunoștință de cauză.

real,- Hypermarket România a introdus, în premieră, în 2007 sistemul Enomatic de degustare a vinului, devenind astfel primul magazin de acest gen din Europa care dispune de un spațiu special amenajat in acest scop. Ulterior, ca urmare a succesului de care s-a bucurat această idee în România, compania a extins același serviciu și în magazine din Germania și Turcia. În prezent, sistemul ENOMATIC este la dispoziția clienților din real,- Vitan, real,- Cotroceni, real,- Pallady din Bucuresti, dar și în magazinele real,- Constanța Nord, Timisoara Est și în Ploiești.

În magazinele real,- Hypermarket este promovată o colecție de peste 320 de vinuri românești din 6 regiuni viticole renumite (Moldova, Muntenia, Oltenia, Transilvania, Banat, Dobrogea) și 17 podgorii recunoscute peste granițele României. O premieră a fost lansarea în oferta real,- Hypermarket a vinurilor Vanju Mare și Crama Garboiu.

Întrucât fiecare catalog aduce o noutate, anul acesta vinurile sunt prezentate în patru colecții de referință, respectiv colecția de vinuri albe, roze, roșii și de peste hotare. Astfel, sunt prezentate peste 600 de varietăți de vinuri românești și străine, foarte diverse ca proveniență, culoare, tip sau preț.

Dna. Adriana Pița, Division Manager PR la real,- Hypermarket România, a declarat: “Și anul acesta una din preocupările permanente a fost înnoirea paletei sortimentale prin atragerea de noi și noi producători de vin pe rafturile magazinelor, în special producători autohtoni”.

Cu acest prilej am aflat că toți cei care cumpără din magazinele real,- Hypermarket vin în valoare de peste 30 de RON, completează cuponul și-l introduc în urnă, participă automat la o tombolă în care pot câștiga una din cele cinci excursii de degustare, la una din cele mai renumite podgorii românești (Cramele Recaș, Domeniile Tohani, Jidvei, Vincon Vrancea sau Crama Oprișor).

Adauga un Comentariu


6 × = treizeci sase

© 2011 agrias.ro · Abonare:ArticoleComentarii