agrias.ro » Evenimente » Saloanele Internaţionale Fabrica de Carne şi Fabrica de Lapte s-au bucurat de succes

La Saloanele Internaţionale Fabrica de Carne şi Fabrica de Lapte au participat aproape o suta de expozanti, semnandu-se peste 800 de contacte, 14 comunicari în cadrul Simpozioanelor, peste 25.000 de vizitatori platitori; acesta ar fi, succint, bilanţul Saloanelor Internaţionale Fabrica de Carne şi Fabrica de Lapte organizate de agentia infoALIMENT in colaborare cu Romexpo în cadrul Targului Alimenta-2011, manifestări expoziţionale care s-au desfasurat in perioada 19-23 octombrie in Pavilionul Central al Romexpo. “Acest lucuri au fost posibile dupa patru luni de efort depus de intreaga echipă infoGROUP şi, mai ales, a echipei infoALIMENT si a redacţiei revistelor Fabrica de Lapte si Fabrica de Carne.

Puţin timp după deschiderea porţilor, la standul infoALIMENT avea să se petreacă primul moment de excepţie al Saloanelor. Astfel, la ora 13, 30, în prezenţa invitaţilor oficiali, precum şi a unui public numeros, doamna Director General Claudia Bocean a anunţat în cadru festiv lansarea revistei Fabrica de Lapte, prima publicaţie profesionistă din România dedicată specialiştilor din domeniu. Fireşte, momentul lansării a fost marcat de ciocnirea câte unui pahar cu lapte.

Concomitent, a fost momentul în care miile de vizitatori şi-au început periplul printre standurile expozanţilor, fapt care s-a petrecut în toate cele cinci zile de expoziţie. Desigur, câştigul companiilor expozante la capitolul „imagine” a fost mai mult decât semnificativ. Dar, deosebit de importante au fost contactele de afaceri pe care reprezentanţii acestora le-au avut cu specialiştii, cu posibilii parteneri şi clienţi, cu trimişii companiilor de retail sau ai reţelelor de distribuţie. Suntem bucuroşi să subliniem faptul că, la finalul manifestărilor, totalul contactelor firmelor expozante a depăţit cifra 800, majoritatea acestora urmând a însemna baza unor negocieri viitoare, în sensul deschiderii unor noi linii de business. Adăugăm, la acest capitol, faptul că, în chiar perioada Saloanelor, firmele expozante au încheiat deja numeroase contracte sau au vândut deja echipamente şi utilaje

Gala Saloanelor, clipa marilor emoţii

Punctul central al searii de 19 octombrie, de la petrecerea Târgului Alimenta-2011, la reprezentat, cu siguranţă, Gala Premiilor Saloanelor Internaţionale Fabrica de Carne şi Fabrica de Lapte. În urma unei dezbateri îndelungate a conducerii infoALIMENT, s-au acordat marile trofee, palmaresul fiind următorul:

  • Trofeul Procesatorul Anului-Fabrica de Carne (FDC): SC LORI ALBA SRL
  • Trofeul Calităţii: ANGST
  • Trofeul Procesatorul Anului-Fabrica de Lapte )FDL): SC THEREZIA PRODCOM SRL
  • Trofeul pentru Inovaţie-FDC: SC MULTIVAC SA, (pentru prototipul Maşinii de ambalat în caserole preformate T 300)
  • Trofeul pentru Invovaţie-FDL: NOACK România (pentru sistemul de analiză 3M-Linia de patogeni)
  • Trofeul pentru Încredere-FDC: ION MOŞ
  • Trofeul pentru Încredere-FDL: CAI CURTICI-ARAD
  • Trofeul Impact Vizual: MACH (pentru cel mai reuşit stand)
  • Trofeul de Fidelitate FDC: WEBER România
  • Trofeul de Fidelitate infoALIMENT: RIA DO
  • Trofeul de Fidelitate infoFERMA: GUYOMACH

Simpozioanele FDC şi FDL

Pentru echipa infoALIMENT, zilele de 20 şi 21 octombrie, destinate Simpozioanelor FDC şi FDL, au însemnat un element primordial al Saloanelor Fabrica de Carne şi Fabrica de Lapte. Deşi, fără experienţă în organizarea unor astfel de întâlniri, putem spune că dezbaterile celor două zile s-au încheiat cu succes.

În cadrul Simpozioanelor au susţinut comunicări reprezentanţi ai unor companii, după cum urmează:

  • ISHIDA-Ulrik Juel, Spania, Sales Manager;
  • MAREL- Fridrik Gudmunsson, Islanda, Manager General, cu două comunicări;
  • ANGST: Mihai Boţan, Manager de Export şi Ho-Re-Ca;
  • BHJ România- Constantin Huţuleac, Manager General;
  • Cristian Popa (KUK-în nume personal), cu două comunicări;
  • ILAPAK- Dan Irod, Country Manager;
  • Prof. Dr. Univ. Sergiu Meica (Cris-Tim, în nume personal), cu două comunicări;
  • ISHIDA- Dinu Stroescu, Sales Manager;
  • EUROVET LAB- Anita Călinoiu, Manager de marketing;
  • DELAVAL- Eugen Cârstea;
  • CHR HANSEN- Ştefan Turcu, Manager;
  • NOACK- Dr. Cătălin Necula, reprezentant.

Cei direct interesaţi, au fost prezenţi ca auditoriu în sala Iorga acolo unde au luat contact cu ultimele noutăţi din domeniile vizate, de un deosebit interes bucurându-se prezentările de produse şi servicii ale companiilor, fapt care a generat o participare interactivă, vivace.

Opinii, opinii, opinii

Cum aminteam anterior, prezenţa la standuri a unor companii de prestigiu din România a reprezentat un succes indiscutabil. Totodată, ne-am bucurat de o consistentă participare internaţională, la cele două Saloane fiind prezente firme din Finlanda, Danemarca, Olanda, Germania, Turcia, Italia, Bulgaria, Ungaria, Polonia, Slovacia şi Ucraina.

Dar, dacă ar fi să ne referim concret, la ce a însemnat pentru aceste companii prezenţa la expoziţie, credem că ar fi cel mai nimerit să spicuim din impresiile de final. Pentru cei de la Weber, participarea la Salonul Internaţional Fabrica de Carne a însemnat un succes, avându-se credinţa că volumul de operare al companiei germane, în România, va avea de câştigat în viitor, după cum ne-a declarat domnul Josef Michailov, Director General.

Dan Dogaru, reprezentantul companiei italiene Norea, a afirmat că prezenţa cu stand la Salonul Internaţional Fabrica de Lapte a fost de un deosebit succes, specialiştii şi producătorii de lapte fiind deosebit de interesaţi de echipamentele expuse, unul dintre ele, de o valoare considerabilă, fiind vândut.

Domnul Adrian Martini (Martini Handelsagentur-Germania), ne-a declarat că participarea de la Bucureşti a adus un plus la capitolul imagine, în stabilizarea brandului, la prezentarea de produse, stabilizarea relaţiilor cu vechii clienţi, identificarea unor potenţiali parteneri de afaceri, contacte în cadrul cărora s-au stabilit demararea unor viitoare negocieri.

Oaspeţii de la Koliba-Slovacia, au fost bucuroşi de contactul cu piaţa românească, vizitatorii degustând produsele expuse, iar cei de la Hu-Ro şi Anander şi-au declarat multumirea, urmând ca, pe viitor, să încheie viitoare contracte pentru furnizarea de utilaje.

O menţiune specială pentru Debitron, ai căror reprezentanţi au declarat că pot vorbi de un interes deosebit pentru exponatele prezentate. Cu o experienţă în domeniu de 20 de ani, partenerii interesaţi în mod special de fabricile modulare de producţie au promis că îi vor contacta în perioada următoare. La fel, opinia companiei Ria Do: „Plus la toate capitolele: organizare, vizitatori, potenţiali parteneri. A fost un bun prilej să ne prezentăm, nu ca la Carnexpo.”

Opinii mai mult decât favorabile am obţinut de la stadurile companiilor Inorogul, Romelgen, Karcher, Prodincom, Olanda Cheese, Lori Alba, Zimbria şi Hamba, procesatori tradiţionali care s-au remarcat în mod cu totul deosebit prin produsele expuse, Therezia, directorul de marketing Cseke Attila declarându-ne că prezenţa la Salonul FDL a fost remarcabilă.

De fapt, fără a părea că ne împăunăm neargumentat, amintim că toţi participanţii au avut cuvinte de apreciere legate de participarea la Saloanele Internaţionale Fabrica de Carne şi Fabrica de Lapte

În loc de concluzii

În clipa în care conducerea infoGROUP şi infoALIMENT au decis organizarea acestor manifestări, întreaga echipă a fost conştientă de efortul la care avea să se angajeze, serviciul nostru de marketing autdepăşindu-se.

Suntem fericiţi să constatăm, acum, la final, că ne-am onorat în mare parte promisiunile pe care le-am făcut la deschidere, cele două Saloane, precum şi cele două zile de simpozion reprezentând un moment de referinţă pentru calendarul expoziţional naţional.

Cu toate că a fost pentru prima oară când ne-am situat în postura de organizatori, putem afirma cu bucurie că am reuşit. Dovadă o stau rândurile de mai sus dar, mai ales, promisiunea marii majorităţi a expozanţilor că vor participa şi la viitoarele expoziţii şi simpozioane pe care le vom organiza.

Mulţumind tuturor pentru participare, cerându-ne scuze pentru erorile inerente începutului, vă aşteptăm şi la viitoarele manifestări de gen pe care infoALIMENT şi infoGORUP le vor organiza.

În mod cu totul special, dorim să mulţumim echipei Romexpo, doamnei Director General Mariana Suciu, colaboratorii fără de care nimic nu ar fi fost dus la bun sfârşit.”

Portalul de agribusiness www.agrias.ro a fost partener media pentru aceste evenimente, iar pe aceasta cale dorim mult succes revistelor Fabrica de Lapte si Fabrica de Carne!

Adauga un Comentariu


noua × = 45

© 2011 agrias.ro · Abonare:ArticoleComentarii