agrias.ro » Piata » real,- Hypermarket ofera vinuri la pret unic, vinoteca si carduri pentru pasionati

Perioada culesului viei coincide cu lansarea noului catalog de vinuri al real,- Hypermarket, ediţia Toamna 2012. Valabil până pe data de 25 septembrie a.c., reuneşte o selecţie specială de vinuri româneşti şi de peste hotare, precum şi câteva surprize în premieră pentru amatorii de vinuri din România.

Portofoliul de vinuri de pe rafturile real,- cuprinde peste 600 de varietăţi de vinuri, selectate cu profesionalism, în aşa fel încât diversitatea să se manifeste la toate nivelurile de preţ, provenienţă, culoare sau tip. Pe rafturile magazinelor real,- se regăsesc vinuri româneşti recunoscute, reprezentând 6 regiuni viticole renumite din România (Moldova, Muntenia, Oltenia, Transilvania, Banat, Dobrogea), apreciate şi peste graniţele ţării. Oferta este întregită de vinuri internaţionale provenite din 16 ţări cu tradiţie vinicolă din Europa şi din Lumea Nouă.

”Pentru iubitorii de vin, ultimii ani au fost o adevărată sărbătoare a aromelor. Producătorii români au devenit din ce în ce mai atenţi cu vinurile, au dobândit experienţă internaţională, iar soiurile româneşti sunt tot mai apreciate de consumatori, pe bună dreptate. Nu în ultimul rând, am constatat o apetenţă în creştere şi din partea clienţilor pentru vinurile de calitate. Publicul este tot mai sofisticat, mai educat şi mai atent cu selecţia pe care o face, iar noi ţinem pasul cu toate dorinţele sale în materie de vinuri” a declarat Thierry Guillon-Verne, Director Comercial la real,- Hypermarket Romania.

NOUTĂŢILE TOAMNEI

Strategia real,-, care propune preţuri cât mai mici la cât mai multe produse este reflectată în noul catalog printr-o selecţie de vinuri româneşti de tradiţie, vândute la preţul unic de 10 lei sticla. Au fost alese vinuri albe, roşii şi roze din Oltenia (podgoria Vânju Mare), Muntenia (Domeniile Săhăteni) şi Moldova (Senator Impex). Alte vinuri se vor găsi în oferte speciale bilunare, pe tot parcursul anului.

Pentru toţi iubitorii vinului, real,- lansează cardurile cu care oricine poate deveni un expert în alegerea vinului potrivit, în funcţie de zona viti-vinicolă şi de anul de recoltare. La achiziţia de vinuri în valoare de minimum 30 de lei, clienţii real,- vor primi un card cu o clasificare şi cu informaţii complexe despre vinurile româneşti, care îi va ajuta să facă alegerea cea mai potrivită, aflând astfel că, spre exemplu, ultimii trei ani au fost unii de excepţie pentru majoritatea arealelor viticole din România.

VINOTECA CLIENŢILOR REAL,-

O noutate absolută este posibilitatea ca fiecare client să-şi creeze propria vinotecă cu vinuri de excepţie de pe rafturile cramei real,-. Oferta cuprinde un pachet select de 8 vinuri (3 roşii româneşti, 2 albe româneşti, 1 roze românesc, 1 roşu internaţional şi 1 alb internaţionale), disponibile împreună la 150 de lei:
• Pinot Noir – Prahova Valley (Muntenia);
• Syrah ”Cocoşul dintre Vii”;
• Cabernet Sauvignon ”Livia” (Moldova);
• Sauvignon Blanc Jidvei (Transilvania);
• Fetească Regală – Special Reserve Prahova Valley (Muntenia);
• Roze Vinul Cavalerului (Muntenia);
• Shyraz Concha y Toro (Chile);
• Chardonnay Galo (SUA).

Despre real,-
real,- Hypermarket România s-a lansat oficial în martie 2006 şi operează 24 de magazine pe piaţa locală în 18 oraşe din ţară (4 în Bucureşti, câte 2 în Timişoara, Oradea şi Constanţa şi câte unul în Arad, Baia Mare, Satu Mare, Cluj-Napoca, Deva, Sibiu, Târgu Mureş, Braşov, Suceava, Bacău, Galaţi, Ploieşti, Piteşti şi Craiova). Reţeaua magazinelor real,- comercializează aproximativ 70.000 de produse alimentare şi nealimentare, provenind de la peste 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din România.

Adauga un Comentariu


sase + = 9

© 2012 agrias.ro · Abonare:ArticoleComentarii